Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Hei kaikille!
Mukava kuulla taas pitkästä aikaa että ollaan linjoilla.
Kesä on vienyt kaikki kesälaitumille, joten nyt palaillaan taas koneen ääreen.
Eli minun tämän hetkinen tilanne. Kokeet on edelleen näyttäneet hyvää, eli reminsiossa. Punktio otetaan joskus joulukuun paikkeilla kun sitä ei ole otettu nyt vuoteen.
Tämä uusi lääkäri puhui myös, että joillakin on lopetettu Glivec, ja minäkin saan itse päättää sen. Eli en halua lopettaa, koska minulla alku oli tosi hankala arvojen ollessa kaikki ihan sekaisin sekä on muitakin kroonisia sairauksia.
Eli varmaan minun tapauksessa kävisi niin että lääke ei enää tehoaisikaan, koska muutenkin kaikista mahdollista lääkeistä on sivuoireita ja hankaluuksia niiden vaikuttamiseen minun kropassa. Nyt olen positiivinen tähän ja vaikka sivuoireet väliin rassaa, niin pääasia että nautin elämästä tässä ja nyt.
Kesä on ollut ihan hyvä, olen touhuillut kaikenlaista ja kipuihin saan piikkejä tarpeen mukaan.
Mukavia rakenteluja Nasulinille, terveiset myös Tulitalle, Sirpukalle ja mitä Jussille + muille kuuluu.
Yhteisesti terveisiä ja syksyn odottelua ( ei vielä, nythän on kesä :) )
-vaapukka-
vaapukka | 22.8.2007 klo 22:02:49