Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Hei Vaapukka,
kiitos kannustavasta viestistäsi. sain perjantaina tietää viimeisten verikokeiden tulokset ja laukosyytiti olivat 52 ja Hb 120. Onko sinulla tai muilla tietoa, milloin leukosyyttiraja alkaa olla sellainen,sttä pitää tehdä jotain ja nopeasti. Lääköäri sanoi minulle,että vasta 100 on sellainen luku. Kuukaudessa leukosyyttini ovat tulleet kaksinkertaiseksi.
Nyt joudun odottamaan Kelan päätöstä lääkkeistä vielä kuukauden, koska ymmärsin lääkärin puheista,että sairaalasta lähetetään B-lausunto Kelaan, mutta minun olisikin itse pitänyt toimittaa se sinne. Lausunto makasi pöytälaatikossani, koska sen mukana ei tullut minkäänalista ohjetta mitä tehdä sille. Uskoin,että se oli vain kopio kuten olen saanut sairaalasta kun olen siellä ollut hoidettavana (epikriisit ja labratulokset).

Mieliala vaihtelee päivästä toiseen ja itkettää pienimmästäkin vastoinkäymisestä tai saamastani empatiasta. Oiken hävettää,ettei pokka pidä. Työelämässä itku-ikkaa ei hyvällä katsota. Ehkä tämä tästä helpottaa kun hoito alkaa ja tietää enemmän sairaudesta.
Hyvää joulun odotusta kaikille
Tulita
Tulita | 18.12.2006 klo 13:13:59