Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

hei!
minulla todettiin tammikuussa KML,leuk.silloin 209.minulta on otettu kolme luuydinnäytettä,kaksi niistä vaikeita ja nyt viim.16.11 todella helposti saatiin.tämä siksi kun en ole pistänyt interferonia elokuun puolen välin jälk.eli minä kuulun niihin jotka käyttävät Glivekkiä ja PegIntron inj.Glivekkikin oli mulla kuukauden tauotettuna koska minun maksa-arvot alkoivat nousta.viikko sitten kävin kohdunpoistoleikkauksessa ja sen jälk.perjantaina aloitin Glivekin 200mg,huomenna labraan että nähdään alkaako maksa taas vihoitella.aloitettuani taas lääkkeen tuli aluksi etovaa oloa ja vatsa toimii monta kertaa päivässä..minä olen ollut sairauteni aikana jonkun verran masentunut ja nyt tietenkin pelkään ettei maksani todellakaan kestä noita lääkkeitä jolloin aletaan harkitsemaan kantasolusiirtoa.toiset vaan ovat sinuja tautinsa kanssa heti alusta asti, mutta minulla pyörii päivittäin mielessä kml ja että kuinkahan tämä etenee minulla.tämä kuulostaa varmaan synkältä,mutta kyllä minäkin elän ja iloitsen joka päivästä.Tsemppiä kaikille!!!!
sirpukka

sirpukka | 29.11.2006 klo 12:59:20