Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei,Hammaslääkäri ei suostu siihen,että hampaat puhdistttaisiin ilman estolääkitystä (antibioottia). He eivät ota riskiä, että tulee infektioita tms. Toisaalta hoitava syöpälääkärini ei antanut minun mennä hammashoitoon nyt ettei minun tarvitse ottaa antibiootteja hoidin tässä vaiheessa. Eli hampaat pitää vaan puhdistaa niin hyvin itse ettei tarvitse mennä hammaslääkäriin. Reikiä minulla ei ole ollutkaan 40 vuoteen.
Apurin tai Glivec aiheutti minulle sellaisen allergiareaktion ja kuumeen,että hoito piti keskeyttää ja olenkin syönyt viime viikon kortisonia. Kokoanista neljä tablettia ehdin syödä gliveciä. Tyhjän päällä tässä ollaan taas toistaiseksi. Huomenna kuuleen mitä lääkärini ehdottaa hoidon suhteen. Enhän voi olla ilman lääkitystäkään kun leukosyytit innostuvat taas lisääntymään.
Hyvää viikon alkua kaikille
t. Tulita