Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei kaikille!Nostampa tätä ketjua ylöspäin.
Kirjoitin samaa Glivec letjuun, mutta ajattelin kysyä jos täällä joku myös lueskelee, jotta mitä kaikille kuuluu?
Minulla oli kontrolli maanantaina (25.6) ja kaikki näyttäisi olevan hyvin, eli reminsioissa. Kysyin samalla sitä vastinetta, niin lääkäri sanoi jotta on negatiivinen eli 0. Ilmeisesti tarkoittaa, että on kokonaan häipynyt koska ei siinä verinäytteessä ainakin näkynyt. (?)
B-LEUK oli 5, B-TROM 282 AFOS 87, P-ALAT 31, mutta B-eryt 3.59 eli matala, E-MCV 101, E-MCH 34, L-LYMF 47. Sitten joku P-LD on korkea 257 (viite 105-205)
Miten teillä muilla, en muistanut kysyä mikä tämä tulos on?
Lääkkeestä puhuttiin, että voin itse päättää josko haluaisin lopettaa tai vähentää lääkkeen jos vielä tulokset on jatkossa hyvät. Itse olen sitä mieltä, että syön kaikista hankalista sivuoireista huolimatta tätä Gliveciä enkä halua lopettaa jos siitä näin hyvä vastine on.
Minulla on rinnalla kilpparin vajaatoiminta ja nyt oli hurjasti noussut THS arvo eli 45 (viite 0.2-5) eli jotenkin leukemia ja kilpirauhasen sairaudet häiritsee toinen toistaan?
Jatkuvasti ongelmia kilpparin lääkkeen oikeaan annostuksesen näiden 4 vuoden aikana kun nämä yhtä aikaa tuli.
No päivä kerrallaan ja kesää nauttien.
Tämmöistä tänään.
-vaapukka-