Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

hei Tulita!
tsemppiä sulle!Ei sulla satu olemaan ketään tuttua Kelassa töissä joka voisi B-lausunnon saatuasi vähän jouduttaa päätöksen tekoa?Minun ystäväni ystävällisesti "nopeutti"minun asioissani silloin viime talvena kun diagnoosini varmistui.
Noista mielialan vaihteluista voin minun kohdallani todeta, että alussa se oli tietenkin shokki mutta kun veriarvot normalisoituivat Glivekin ansiosta, olo helpottui.Sitten kun aloitun tutkimuksen myötä käyttämään interferonia niin minähän suorastaan masennuin.Nyt kun aloitin parin kuukauden tauon jälkeen taas interferonin ovat aamut taas tosi ilkeitä:väsyttää,heikottaa,etoo ja elän kuin jossain "humussa".Jatkoinkin sairaslomaani vielä helmikuun loppuun koska en todella tunne itseäni työkykyiseksi.Olen ohjaajana kehitysvammaisten parissa,tykkään työstäni, mutta kun en jaksa niin en.Haluaisinkin painottaa kaikille, että kuunnelkaa itseänne ja pyytäkää sairaslomaa jos olo sitä vaatii.
Minäkään en ole ollut vielä sopeutumisvalmennuskurssilla, mutta aion sitä kysellä ja mennäkkin.Avomiehenikin haluan osallistuvan kurssille,luulen nimittäin että hän siitä hyötyisi ja saisi tietoa siellä eri tavalla kun mitä minä hänelle yritän selittää.
Haluan toivottaa teille kaikille parempaa ensi vuotta ja onnea hoidoissa!!Sirpukka kymenlaaksosta
sirpukka | 26.12.2006 klo 17:36:42