Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei Tulita!On ollut sen verran joulukiireitä, että pääsin nyt vasta katsomaan viestejä.
Mulla oli leukosyytit myös yli 50:n ja kiireellisesti ainakin minulle laitettiin kelaan B-lausunto. Meinaan siellä kestää ennen kuin tulee lääkkeestä päätös. Kannattaa jouduttaa sitä joko itse soittamalla tai ottaa lääkäriin yhteyttä. Onko sinulta otettu luuydin punktio ja siitä vastaus? Se myös yleensä näyttää tuloksen ja ymmärtäisin että senkin perusteella aloitetaan lääkitys. Minulla oli AFOS myös korkealla, ehkä se oli myös syy miksi minä sain nopeasti lääkityksen. HB oli 148, mutta nyt lääkkeen myötä se on tippunut 118-123 välille.
Ota heti arkipäivänä yhteyttä, niin saat mielenrauhan.
(minulla ainakin helpotti kun tiedustelin)
Koska sinulla on seuraavat kontrollit? Missä päin asut?
Toki ymmärrän, että mieliala vaihtelee se on täysin ymmärrettävää. Sinulla on nyt ns.etsikko/sopeutumis aika sairauden kanssa, mutta kyllä kaikki kääntyy hyväksi kun saat lääkkeen. Ja kuten olen muillekin kertonut, hae myös sopeutumis/valmennuskurssille, eli kysy kelasta sekin. Siellä saat asiantuntevaa tietoa ja vastauksia niin moniin kysymyksiin kuten me toivomme itse kukin.
Hyvää joulua sinulle ja voimia.
vaapukka
jos haluat vertaistukea, niin voimme vaihtaa e-meilejä