Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei, Sirpukka + muut!Kiitos vastauksista, itse olen harkinnut vakavasti Turun kroonista syöpää sairastavien parikurssia. Yritin miettiä, mitkä muut syövät voivat olla kroonisia, tapaisiko siellä "meikäläisiä" . Hematologisten ryhmähän on juuri meidän juttua, mutta mietin, onko liian rankkaa kohdata akuutin leukemian sairastaneita. Ja sitten kun tässä kroonisuudessa on vielä se, että kun sairauden kanssa eletään aina vaan, parannusta kokonaan ei ole. Ja tietenkin tuo pelko akuutiksi muuttumisesta.
Onneksi tuo uusi ihmelääke on tulossa markkinoille, olen ollut oikeasti huolissani siitä, miten glivec ei loputtomiin pure. Tyksin lääkärit eivät sitä oikein myönnä, mutta ** Ylläpito poistanut osan viestistä ** Hyksistä
kertoi heti, että näin tod.näk. käy jossain vaiheessa.
Olisi tosi mukavaa, jos täältä keskustelijoiden joukosta lähdettäisiin oikein joukolla "kuntoutumaan" tänä vuonna, haut ovat nyt päällä. Mutta hematologinen vai krooninen?? Ottakaahan kantaa...
terveisin Nasuli