Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielteisten tunteiden käsittely?

Olen itekseni ja käyny läpi näitä kielteisiä tunteita ja niiden näyttämistä.Lähellä on ihmisiä jotka sanoo et anna tulla vaan.Ja sitten kun alan oikein päästellä huomaan et vetävät takavasempaan ja mielellään juosten.Kotona on ihan turha asiasta keskustella koska siellä ei ole kuin minä.Kyllähän mä pidän itelleni puhutteluja peilin edessä mut hyöty on aika vähänen kun ei se pöljä vastaa.Ammattiauttajalla käyn säännöllisin ajoin ja sieltä se kerä sit lähtee yleensä purkautuun,hän kun löytää siitä yleensä jonkun langanpään jota lähden kerimään auki.
Mulle on käyny vähän kuin "amh":lle,välillä en oo viittiny edes lukea palstaa kun yököttää se ainanen tsemppi ja voimia-juttu.Jos ei voimia,enkä tarkota nyt fyysisiä,oo eikä tsemppihenkee löydy ni ei löydy.Hyvin harvoin olen huomannu täällä kenenkään kirjottavan et...VITUTTAA!!
Mulla ainakin on opettelemista siinä et alottaisin sen kiukun purkamisen jo ennen ku se pääsee ruutitynnyri vaiheeseen elikkä siihen et oon kiree ku viulun kieli.(Kuten huomaatte olen nyttenkin vähän siinä vaiheessa.)Mulla on ollu nyt n.2,5 vk painon tunnetta maksan alueella ja olen menossa kontrollikuviin (maksassa on jo etäisiä).Asia on koko ajan takaraivossa jäytämässä ja vaikka syön tablettisytoja on mielessä et tauti tekee taas ihan omia kuvioitaan.Siihen kun joku naapuri tulee sanoon et "kauheeta kun nuoriso ei putsaa kenkiään ja rappukäytävään tulee niin paljon hiekka" ni ekaks tekis mieli motata,sitten haukkua pataluhaks ja lopulta antaa harjakäteen ja sanoo et siivoo ite.
Älkää nyt kuitenkaan hirveesti mua pelästykö.Aihehan oli "kielteisten tunteiden käsittely" ja tässä yks tapa.Tulipa vähän tuuletettua päätä.
Pysytään kuulolla!
Mirja
Mirja | 24.4.2007 klo 11:59:00