Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielteisten tunteiden käsittely?

Ei logiikkaa,ei järkeä "oikeudenmukaisuudesta" puhumattakaan.
Olen kans miettiny ja seurannu ympäristössäni olevia muita saman taudin kanssa tappelevia.Joskus tuntuu et kortit on jaettu ihan päin mäkee.Ihmiset jotka hoitaa asiansa,elää terveellisesti(en minä),on vastuuntuntoisia ym. ym. jostain kumman syystä saa aina pakasta ne padat.Toiset taas menee vähän niin kuin vaparilla,ei hae töitä vaik olis työkykysiä,käyttää kaikki mahdolliset avustukset ja kantaa ne melkein suoraan lähinpään kuppilaan.Siinä kohdassa tulee mieleen et missä on järki.
Mut kun tää jako nyt menee näin ni minkäs teet.
Huomaatteks,olen vähän rauhottunu.Olin siel pihatalkois ja vaikka vähän kiehahdin yhdelle uteliaalla, en kuitenkaan lyöny ketään eikä tiettävästi kunnianloukkaussyytteitäkään ole tulossa ;-)
Mulla on parin viikon päästä tt-kuvaus ja saan kuulla tuloksen 11.5.Olen taas varautunu siihen et pakasta tulee MustaPekka niin kuin jo monta kertaa aikasemminkin.Sit taas räknätään tää pääkoppa uusiks.On kai sielläkin joskus tehtävä suursiivo.
Ja nyt nypläyksen pariin.
Mirja
Mirja | 26.4.2007 klo 09:32:43