Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielteisten tunteiden käsittely?

Moikka!
Aurinko tosiaan paistaa ja on lämmintä.Silti voi olla itellä tosi "musta" päivä.Se on vaan hyväksyttävä jos nyt niin voi sanoa.Itelläkin on välillä päiviä etteisaa mitään irti vaikka satais ulkona ämmiä äkeet selässä.Nyt mulla on vähän parempi vaihe menossa kunnes huomenna taas meen myrkyille,katotaan sitten miten suuri sarvikuonolauma jyrää yli.
On muuten jännää miten vapauttavaa uni on.Saa edes hetken siis muutaman tunnin olla irti ittestään.Olen usein miettiny miten sais lomaa kropastaan.Ei auta reissuun lähtö,ei kyläily kun kroppa seuraa aina mukana.Jo vuosia sitten tuumailin et ois hyvä jos ihmisessä olis tunne puolella on/off nappi.sais katkastua ajatukset kun ei jaksa.Mut toisaaltaan oon huomannu et mulla ainakin psyyke annostelee asiat pieninä paloina.Sillon kun sain kuulla diagnoosin, ei pää temppuillu yhtään kun piti kohdistaa kaikki energia hoitoihin.Mut annas olla kun hoidot päätty ni johan alko pää temppuilla,tunteet tuli kuin jälkijunassa.
Eikä niiden positiivisten suunnitelmien tekemistä kannata lopettaa.Ne toteutuu jos toteutuu.(Ohhoijaa,kuullostaapa siirappisen yltiöpositiiviselta.)Mä ainakin vieläkin toivon et pääsisin ens vuonna jalojen sisarten kanssa olutmatkalle vaikka saattaa olla et mun monttubileet on jo sillon pidetty.Mut sen näkee sitten.
Toivottavasti et nyt hikeenny kirjotuksestani Tigerlily.Tää kuullostaa mustakin ihan "reipas asenne auttaa paranemaan"-höpötykseltä.
Koitan toisella kertaa kirjottaa vähän selkeemmin.
Mirja
Mirja | 20.5.2007 klo 14:00:57