Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielteisten tunteiden käsittely?

Totta puhut kevätmieli,

juuri näin se menee minunkin päässä. Kalenteri kanssa pitää kulkea, hoitojen mukaan suunnitella. Ja sitten kun hoidot siirtyy verien takia, niin taas mennään mettään.. Epävarmuus ärsyttää..

Tuntuu niin naivilta ne eka vuoden ajatukset, että minä selätän tämän syövän (ihan tahdonvoimallakohan kuvittelin) ja palaan työelämään takaisin. Höpön löpön. Pari kertaa kun uusii, niin kyllä karisee luulot. En minä ainakaan jaksa nousta enää kovin korkealle haaveissani tulevasta. Eläkeiästä puhumattakaan, vaikka työkyvyttömyyseläkkeelle jo jouduin.

Niin, niin, onnekashan minä olen, kun hoidetaan vielä. Tätä saan kyllä kuulla ihan nokko. Enkähän ole kivuissani ja saan välillä elää aika hyvää elämää. Ristiriitaista. Tiedä miten sitä pitäisi ajatella ja elää..

Onneksi on tytär ja mies - syy pysyä jollain lailla järjissään. Toistaiseksi ainakin.
amh | 23.5.2007 klo 16:47:41