Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielteisten tunteiden käsittely?

Morjens!!

Kyllähän tuo v****us on ollut niin jokapäiväinen vieras. Eilen se lenti sitten suoraan anestesialääkärin naamaan, kun ryssi mun varjoaineen laiton TT-kuvauksessa. Ei hemmetti osannut portin kautta ainetta laittaa, jouduin itse ohjaamaan koko ajan miten tehdään, pyysin ja anelin, että soittaisi sytohoitajan tai leikkurista jonkun auttamaan, mutta eihän se rouva-lääkärille käynyt. Kun varjoaine alkoi mennä paineella, sanoin, että sattuu ja kohta sattu vielä enemmän, sanoivat, että koita kestää, ei mene enää kauan ja sitten tutkimus keskeytettiin ja mut vedettiin putkesta pois ja ylläri ylläri, varjoaine oli kaikki portin vieressä kudoksessa. Isona mustan-sinisenä möykkynä. Voi sanonko ja sanoinkin siellä.
On sen niin p***en kumma, kun nylyään ei kukaan osaa edes enää hoitaa, vaikka muka ammatti-ihmisistä on kyse, ja vielä palkkaa opitäis lisää saada. Paskanmarjat sanon minä!!

Ja tuttavat kun luulevat, että kun on syöpäpotilas, saa parhaan mahdollisen hoidon!!!!Se ei kyllä pidä paikkaansa, päinvastoin. Kaippa ne aattelee, että toi ehtii kuolla, ennen kun kerkee potilasvahinkoilmoitusta tehä...

Täkllasta tänään huippuhoidon maassa!!

Julia
julia | 24.5.2007 klo 12:29:12