Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?
Toukokuinen tervehdys kaikille!Paljon on väki kirjoitellut ja monenmoisia ajatuksia on liikkeellä. Piti ensi lukea, mitä muille kuuluu. Kiva, kun Julia olet jo kotona.
Minä pelkäsin vappua monta päivää etukäteen, mutta halusin suoda perheelleni, mahdollisimman samanlaisen "ystäväporukkavapun" kuin ennenkin. Juttelin asiasta etukäteen yhden kovia kokeneen ystäväni kanssa ja hän kyllä tuumasi, että miksi kiusaan itseäni, kyllä väki odottaa, että pahin tunnekriisi menee ohi. Mutta nyt olen tyytyväinen.
Muut olivat jännittäneet etukäteen tilannetta aivan kuten minäkin, mutta tunnelma ei ollut mitenkään varautunut. Vähän vaikealta välillä tuntui kuunnella muiden työ-, liikunta- ja matkajuttuja, mutta kestin sen kyllä ihan hyvin rauhoittavien lääkkeiden avulla.
Tunnen, että voin elää huonon terveyden kanssa, kunhan saan pitää hyvät ystäväni. Kaikkea ei sentään ole minulta viety. Luulen, että nyt on yksi korkea kynnys ylitetty ja seuraava on jo paljon matalampi.
Nyt tuntuu, että jaksan taas hetken kerätä itselleni pieniä ilonhetkiä ja puuhailla mukavia, arkisia askareita voimieni mukaisesti.
Mahdollisimman tai ainakin kohtuullisen hyvää vointia teille kaikille:)
Santeri
- Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?santeri
- Nipin napin löytyy lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen....Päivä kerrallaan