Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Synkistely on sallittua, me kaikki ymärrämme nuo tunteet ja jokainen ne käy läpi. Olisi se kauheaa jos ei edes täällä saisi mieltä purkaa. Minulla ei oikein sellaisia ystäviä ole, joille purkaa näitä juttuja. Muutama hyvä ystävä on, mutta kaikilla on omat kiireensä ja näemmekin aika harvoin. Ei oikein osaa alkaa itseään kunnolla purkamaan, mieluummin juttelee kaikista muista normaaleista jutuista. Aika vähän nykyään ystävät soittelevatkaan. Enkä ole minäkään jaksanut oikein pitää yhteyttä. Miehelle puhun, mutta hän ei oikein halua näistä asioista puhua. Miettii kyllä varmasti, mutta hän on luonteeltaan sellainen "ei kannata murehtia etukäteen"-tyyppi. Hän kyllä aina vaistoaa minun olostani, että nyt masennus meinaa hiipiä. Olen taas huomenna menossa psyk. hoitajan kanssa puhumaan. Ihan hyvä, mutta aika loppuu aina kesken.

No parempaa mieltä kaikille! Ja tautiselle, rutistus!
mimi
mimi | 14.5.2007 klo 11:31:24