Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huomenet uuteen viikkoon

Heippa!
Pakko tulla vilaisemaan tätä palstaa heti kun kynnelle kykenen, aamupäivä oltiinkin tytön kanssa tapaamassa muita mammoja ja lapsia.
Täällä oli miljoona kysymystä mutta yritän nyt edes muutamaan muistaa vastata.
Minulla on vasen puoli leikattu, oikea siis soutukykyinen ja onnistuu myös pinnassa oleminen yhdellä kädellä jollei ihan reippaaksi vastatuuleksi äidy. (ihmeellinen sana tuo viimeinen, pohdi onko se edes suomea....;))
Ensim. CEFin jälkeen pahoinvointi alkoi n 15 aikaan kun 10-12 oli myrkyt suoneen tykitetty. Siitäkin huolimatta että Kytriliä olikohan 2 mg oli suoneen tiputettu.

Tuo talouspuoli on kyllä yksi kurja lisämauste kärvistelyjen ohella. Itselläni on palkka vissiin pudonnut jo 60%:iin normalista ja kun lähtötaokin on matala niin ei siinä tarvitse esim. kovin montaa Emend pakkausta (oma osuus 100 euroa)ostaa kun tili tuli ja tili meni... :(

Jotain muutakin piti kommentoida mutta kun taas se muisti, tiedättehän. En jaksa selailla viestejä uudestaan koska pakko mennä lepäämään. Illalla pitäisi jaksaa istua vielä 2½ h Mamma Mia-musikaalissa, ostin aikanaan minulle ja miehelleni liput hänen synttärilahjakseen, tuli pyöreitä täyteen äitienpäivänä.

Täälä oli jotkut melko huonossa kunnossa - oikein paljon jaksamista ja voimia siihen tilaan, ikävä aina lukea että sytot koettelevat niin kovasti, siihen pystyy niin helposti samaistumaan ja tuntemaan sympatiaa. Ylihuomenna tippuu taas meikäläiselle CEF-coctail jos veriarvot kunnossa eli sitten joudun keskittymään suoriutumisesta päivä kerralaan ja varmaan täällä ei paljoa jaksa visiteerata. Mutta onhan tässä vielä tämä ilta ja huominen kun saa elää elämäänsä;)

Ai niin, niistä kolotuksista oli juttua. Viimeksi tänä aamuna kun peukalo oli jäykkä ja taivutettaessa kipeä niin pohdin hetken että mitä se tarkoittaa mahdollisesti. Ainakin nyt syton aikaan panen mahdollisimman paljon niiden piikkiin, varmaankin aiheuttaa kaikenlaista normaalista poikkeavaa vaivaa?

Ja kuukautiset; ei ole näkynyt toisen taxon jälkeen. Silloinhan vuoto oli järkyttävän runsasta ja ajoi minut päivystykseen ja täyteen leikkausvalmiuteen. En tiedä tuleeko takaisin. Voi olla etti. Minulla hormoninegatiivinen, en tiedä mitä se merkitsee mummotaudin osalta?

Yksinäisyydestäkin oli puhetta. Olen jo ollut "eristyksessä" joulukuusta 2005 alkaen jolloin pidin lomat ja jäin äitiyslomalle tammikuussa. Sitten vauva sitoi niin paljon kotiin tarkkoine rytmeineen että elin ihan vauvan ehdoilla, kotona pääasaissa. Tammikuussa ehdin mennä töihin pariksi viikoksi ja se olikin henkisesti hyvä juttu. Nyt on kyllä kuukausia kaatuneet seinät päälle mutta yritän alistua kohtaloon tyyliin kyllä tää tästä, elämä tulee palautumaan sitten kun voimat palautuvat. Se mennee pitkälle syksyyn.
Lauantainakaan en kerta kaikkiaan jaksanut mennä koiratreeneihin kun oli reilu 3 h istunut hiekkalaatikon reunalla. Harmitti mutta minkäs teet ja tärkeämpää oli että lapsilla oli äiti osallistumassa heidän juttuihin. Äiti harrastaa sitten kun äiti jaksaa:) KOvasti olen yrittänyt hyvinä päivinä nähdä joitain kavereita mutta ihmisten kiire on jotain liki käsin kosketeltavaa, ei ole paljoa tullut ketään tavattua. Yritän lyöttäytyä erilaisiin juttuihin mukaan kun voimia on mutta ongelma on se että mitään ei voi pitkällä tähtäimellä sopia kun ehtona on aina se "jos kuntoni sallii". Sen kun tietää vasta tunti ennen lähtöä että onko minusta kotoa minnekään lähtemään vai ei.

No jaa, nyt sinne lepäämään, muuten en jaksa illalla istua musikaalissa:)

Kaikille niitä paljon puhuttuja voimahaleja!

Myötäeläen,
~Päivä kerrallaan~

ps. nuo ~ merkit ovat aaltoja....;)

Mikä on tuo korvaus jota SYöpäyhdistykseltä voi hakea?
Entä se taksikortti - kuka sen saa ja miten toimii? Nämä molemmat ihan uusia juttuja minulle.
Päivä kerrallaan | 16.5.2007 klo 13:24:50