Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenet uuteen viikkoon
Moikka kaikille, koko illan olen luestkellut teidän viestejä.Nyt on minun eka taxotere tiputettu. Kyllä pelotti se sinne meno ja varsinkin se hetki kun suolalitku vaihdettiin siihen taxotereen. Mitään allergiareaksioita ei tullut, eikä muitakaan oireita. Ihanaa kun se pikku-sisko oli mukana. Lupasi tulla mukaan peruukin sovitukseenkin, jos vaan saan ajan sovituksi hänen vapaapäivälleen. Pikku-siskolla on itsellään ollut hiuspidennyskin joskun. Se nyt muutenkin vaihtaa hiusten variä koko ajan...Sitten me mentiin lounaalle ja sitten pyörittiin kaupoissa monta tuntia. Voi että teki mielelle (ja muutenkin) hyvää. Lounaspaikkaa etsiessä naurestkelin (vaikka siinä ei oikeasti ole mitään naurettavaa), että nyt äkkiä syömään jotain tosi hyvää, ennen kuin makuaisti lähtee tai vinksahtaa. Olen kyllä jotenkin sulkeutunut tänne kotiin ihan liikaa. Täällä on jotenkin tuntunut vaan niinku turvalliselta. Hyvin pärjäsin ihmistenilmoillakin Hesan keskustassa. Oli jotenkin niin turvallistakin, kun en ollut yksin.
Minä jotenkin luulen, jos ystävistä tai siskoista ja veljistä ei kuulu mitään. Ei soittele eikä tule käymään. Niin en usko, että ne on unohtanut sairasta läheistään, ne vain ei niinku osaa eikä kykene. Ne varmaan luulee aina ettei sitä sairasta saa nyt rasittaa koko ajan. Ne myös pelkää.... Sitten kun niille antaa kimmokkeen, että tulisitko, niin useimmat tulee, ainakin ne tosiläheiset ja ovat mielissään, jos vielä tuntevat olevansa avuksi. Jolloin ilosta tulee molemminpuolista.
Tsemppi viimeiseen rutistukseen kaikille, joilla vika syto tällä viikolla. Voimia kaikille väsyneille ja uupuneille.
Sartsa kiitos Toffee-Laku-Suklaa hoito-ohjeista :D
Taxotere-korttisoni humala toistaiseksi pitänyt minun krapulan loitolla. Ja tosiaan, toisethan taxoterestä selviävät ilman varsinaista pahoinvointia. Primperanit on käsillä ja nappaan heti, jos ilmenee kuvotusta. Se hoitsu puhui kanssa siitä, pahoinvointilääke kannattaa ottaa heti jos ja kun kuvotusta alkaa tuntua.
Jos vaikka se kortisoni-speedi iskisi, saisi vähhän järjestystä tähän kämppään. Täällä on kaikki ihan ylösalaisin, kun takana on 2 leikkausta ja ei mieskään voi ja ehdi kaikkea, kun perheessä 3 lasta. Ihanasti toi mies on jaksanut arkea, kun minä minä olen vuoroin voinut huonosti fyysisesti ja vuoroin psyykkisesti.
Mitähän mun piti vielä... en muita. Jatkan jos ja kun muistan.
Tsemppiä ja vointeja kaikille.
MeriTuuli
- Huomenet uuteen viikkoonkevätmieli
- Re: Huomenet uuteen viikkoonlillukka
- Re: Huomenet uuteen viikkoonMeriTuuli
- Re: Huomenet uuteen viikkoontautinen
- Re: Huomenet uuteen viikkoonkevätmieli
- Re: Huomenet uuteen viikkoonsanteri
- Re: Huomenet uuteen viikkoonKehäkukka
- Re: Huomenet uuteen viikkoonPäivä kerrallaan
- Re: Huomenet uuteen viikkoonMeriTuuli
- Terveisiä onkologin luona käynniltä!Päivä kerrallaan