Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Niin vielä lisään, että on mulla pri kytrilliä tuolla jo jemmassa :)) En vain taxojen tiputuksissa kehdannut kerjätä niitä lisää, täytyy koittaa olla säälittävä sitten seuraavassa tiputuksessa.. Aloxia kysyin, vaan ei herunut näillä taustoilla. Pitäisi vissiin valehdella oksentaneensa viikon, että saisi?

KELAltahan saa saattajan kulut, vaikka omavastuu ei vielä ole täynnä. Mulle ovat sairaalasta kirjoittaneet sellaiset laput, että saattaja on ollut tiputuksissa välttämätön, kun olen rauhoittavan ottanut aina ennen, enkä näin ollen ole voinut ajaa itse. Eikä ne taida suositella sytohöyryissä ajamista muutenkaan..

Hain kirjastosta pari kirjaa taas, tykkään sitten siitä Garcia Marquezin tyylistä. Nyt lainasin Kukapa everstille kirjoittaisi -opuksen, Sadan vuoden yksinäisyys tuntuu olevan aina lainassa. Orwellin Eläinten vallankumous tarttui myös matkaan, joten mukavia lukuhetkiä tiedossa sadepäiviksi. Täällä ei sitten tänään satanutkaan. Kävin päivällä naapurin rouvan ja villakoiran kanssa metsälenkillä, oli suorastaan lämmin! :)
kevätmieli | 15.5.2007 klo 16:55:49