Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Keskiviikkoaamua!
Huomenta tuulisesta aamusta!Täällä elämä voittaa, pää on selkeä ja olo hyvä. Nyt täytyy vaan muistaa seuraavan hoidon jälkeen, että4-5 pvää menee sivuvaikutusten ja jälkimaininkien kourissa syton jälkeen.
Illalla lähdin ystäväni kanssa katsomaan valmennusta ja jo kotoa pois pääseminen piristi mieltä.
Tänä iltana onkin vuorossa saunailta hyvine ruokineen(toivottavasti ei maistu sahanpuruilta) ja oluineen. Aion kyllä saunaoluen juoda, se on varma=)=)
Juttelin eilen puhelimessa aika monen ystävän kanssa ja sanoin kaikille samaa, että olen kotona niin yksin, kuin killumassa ulkoavaruudessa. Varmasti on niinkin, että kun toiset ovat töissä, enkä ole enää niin akuutisti kipeä kuin alkuvuodesta, ihmiset "unohtavat" mun yksinolon ja jatkavat omaa elämäänsä, mihin heillä on toki oikeus. Minesti myös ajattelevat, että ei viitsi joka päivä häiritä ja kysellä vointeja. Enkä minä vointien kyselyä haluakkaan, vaan ihan tavallisia soittoja ja ehkä kutsuja kylään, tai shoppailemaan tms. Yritinkin sanoa, että vaikka usein kieltäydyn tulemasta, jos hoidot juuri ovat olleet, kannattaa aina kysellä, jonain päivänä olo on sellainen että voin lähteä.
Minä olen ollut aina isossa työporukassa ja myös monenlaisessa järjestötoiminnassa mukana ja nyt tämä totaalinen yksinolo meinaa hajottaa pään. Okei, vastuu lähtemisestä on minulla mutta joskus ja varsinkin nyt tarttis hieman pukkimista tai mukaan vetämistä..
Kuinka kehäkukka siellä voit? Mulle tuli CEF:istä hurja pahoinvointi jo tiputuksen aikana, heti epirubisiinin jälkeen, mutta sain ollakkin parin ekan hoidon jälkeen sitten sairaalassa tipassa, joka auttoi loppuhoidot jaksamaan. Nesteytys on se tärkein juttu kovien pahoinvointilääkkeitten lisäksi. Nestettä on vaan niin hemmetin hankala saada suun kautta menemään, jos oksettaa, siksi olin tiputuksessa.
Taloushuolet painaa täälläkin. Tänään on tullut sairaspäiväraha mutta se ei kauan tilillä viivy, kun laskupino tuossa jo odottaa. Haen sitä vammaistukea, C-todistus(15,99€)on mennyt kelalle, joten taidan täytellä paprut loppuun ja toivoa parasta...
Halauksia ja rutistuksia kaikille!! Mä voin soutaa ja vasemmalla kädellä. Nyt jos nostetaan purjeet, voidaan edetäkkin kyllä aika moista kyytiä
Julia
- Huomenet uuteen viikkoonkevätmieli
- Re: Huomenet uuteen viikkoonlillukka
- Re: Huomenet uuteen viikkoonMeriTuuli
- Re: Huomenet uuteen viikkoontautinen
- Re: Huomenet uuteen viikkoonkevätmieli
- Re: Huomenet uuteen viikkoonsanteri
- Re: Huomenet uuteen viikkoonKehäkukka
- Re: Huomenet uuteen viikkoonPäivä kerrallaan
- Re: Huomenet uuteen viikkoonMeriTuuli
- Terveisiä onkologin luona käynniltä!Päivä kerrallaan
- Re: Terveisiä onkologin luona käynniltä!kevätmieli