Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huomenet uuteen viikkoon

Heippa Santeri ja muut.

Ajattelin tossa noista hoidoista että onko kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa. Sellaista muotoa jossa hierotaan akupisteet koko kropasta. Itse olen käynyt säännöllisen epäsäänöllisesti vyöhyketerapeutilla ja siitä on ollut minulle kyllä hyötyä esim. aineenvaihdunnan puolella ja vatsan toiminnassa. Hierojia on kyllä monen laisia mutta itselläni on hyvä hoitaja. Hän esimerkiksi minun pattiini kiinnitti huomion ensimmäisenä. Aion mennä hoitoon taas heti leikkauksen jälkeen, kunhan sinne nyt pääsisin. Kävin tänään siinä paksuneula näyttteessä ja nyt odotetaan taas viikko että saa tulokset. silloin varmaan tulee myös tieto jatkosta. Mutta se leikkaus on varma vaikka (pienen pieni toivo)ei olisikaan paha. Joten vaan kiltisti odotellaan....

Mutta kaikesta huolimatta huomena mennään laivalle juhlimaa anopin synttäreitä ja heitetään koko syöpä nurkkaan (toivossa on hyvä elää) reissun ajaksi.

Jaksamista kaikille ja niitä voimahaleja varovasti kun on tuo oikea tissi vähän arka. Voin soutaa vasemmalla kädellä hyvin ja vielä jonkin aikaa myös oikealla.

Terveisin Kutri
kutri | 16.5.2007 klo 22:54:37