Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Myöhäisiltaa!
Ja tervetuloa Thunder! Kyllä on hyvä nimimerkki, kuvaa hyvin tätä koko rumbaa. Voimia sinulle hoitojen odotteluun.. :))

Mulla tänään taas vähän niisku-päivä. Mies tossa päivällä tokaisi jotain roskien viemisestä, kun mulla päivisin niin hyvää aikaa. Ja sehän riitti tässä tilanteessa. Vielä samassa kaaoksessa tyttö itkeskeli, oli jotenkin sekaisin unilta herättyään. Tosi herkällä mielialalla olen, alkaakohan hoitojen päättyminen jo pelottaa vai mikä mahtaa olla. Tai sitten on vaan aallonpohja menossa. Jännä juttu, että psyyke alkaa nyt prakaamaan vaikka fyysisesti voin aika hyvin.

Minä kuljen omalla autolla säteisiin, matkaan menee noin puoli tuntia. Korvauksia en ainakaan viime vuodelta saanut, tästä vuodesta en sitten tiedä meneekö rajan yli. Onneksi on kohtalaisesti pärjätty, siis rahallisesti. Syöpäyhdistyksen korvaukset on kyllä mukava saada, täällä korvataan sarjahoitokäynneistä puolet. Ja sain minä nuoren syöpäpotilaan korvauksenkin, taisi olla noin 150e (ellen ihan väärin muista).

Aion kyllä kerjätä lisää sairaslomaa ja pitää kesäloman sitten myöhemmin. Sittenhän ne tulot putoaakin minimiin, kun jään hoitovapaalle (vajaa 300e miinus verot). Ei sitä oikein arvosteta tätä kotiäitiyttä. Edelleenkään.

Nyt öitä kaikille! Ja Kehäkukka, jos olet iltaan asti pärjännyt ilman pahoinvointia niin voi olla ettei tulekaan. Mulla alkoi kans jo illalla äklötyttää.

Voimia siskot! Laitetaan vene yöksi poukamaan ja nukutaan hyvät unet..
mimi
mimi | 15.5.2007 klo 22:45:53