Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Kovin on olo väsyneen oloinen, taxosta tuli tällainen väsymys vasta 5. tai 6. päivänä. Onko kenellekään tullut pahoinvointia jo eka iltana. Muistelen, että näinkin on käynyt vaikka sairaanhoitaja sanoi, ettei voi tulla. Mulla on ne pari Kytriliä tuolla jemmassa ja tietenkin sitä Primperania. Myös kortisonitabletin käski sh ottaa tarvittaessa.

Huomenna pitäisi jaksaa mennä pistättämään se Neulasta-piikki työpaikan sairaanhoitajalla. Sen voi nyt jo sanoa, että olo on aivan erilainen kuin taxon jälkeen. Ei mitään ihme oireita vielä, mutta sellainen väsymys ja jotenkin raskas olo.

Siita peruukista MeriTuuli. Sain minäkin toki sen 200 euron maksusitoumuksen, mutta kun peruukki maksoi lähes 500 niin jouduin itse siihen satsaamaan.

Mukava kuulla Kevätmieli, että olosi alkaa olla jo parempi ja voit nauttia lähes normaalista elämästä.

Itse en joudu noiden matkakustannusten kanssa pelaamaan, kun sairaala on lähes tuossa vieressä, että pääsen kävellen tai pyörällä. Kertaakaan ei ole tarvinnut turvautua taksiin, vaikka alussa ajattelin, että taksilla sitten ajelen sytohoitoihin. Mutta kun olo on sekä hoitoon mennessä että tullessa normaali, niin ei siihen taksia tarvita. Hyvin nuo jalat ja pyöränpolkimet ovat vielä toimineet. On hyvä, että on olemassa tuo maksukatto teille, joilla on pitempi matka hoitoihin.
Kehäkukka | 15.5.2007 klo 18:50:42