Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Re: Huomenet uuteen viikkoon

Hei vielä!

Ennen mökki-saunailtaa kirjootan jotain..
En usko kehäkukka, että huono olo enää kovana tulee, kun sitä ei ole tullut. Minäkin aina täällä vaahtoan CEFin kauheuksista ja näköjään siitä voi selvitä noinkin pienillä sivuvaikutuksilla. Mulla se vaan jäi niin pahaksi peikoksi, että aina sitä tulee kauhisteltua, sorry.. Sain kanssa silloin suoneen kortisonin, Navobanin, joka on samanvaikutteinen, kuin kytrill sekä seuraavana aamuna Zofran Zydis peräpuikon+ i.v. nesteytyksen 2 vrk. Sillä selvisin=)

Kylläpäs kevätmieli vetää hurjia lenkkejä..huh huh. Minä en ole jaksanut koiran kanssa tehdä muutakuin vähän pelata jalkkista ja arvuutella sormia=)Nyt jalkkiksen seurauksena oikea lonkka vihloo astuessa, joten ei jalkkista enää.

Soittivat mulle apuvälinekeskuksesta tänään. Perjantaina saan vaahtogeelipatjan, joka helpottaa makaamista/nukkumista. Puhelimessa oli ihanan ystävällinen ja iloinen hoitaja. Tuli hyvä mieli palvelusta. Meinasin kysyä, että miten kyynärsauva, kun kävely välillä niin hankalaa, mutta en siten vielä puhunut mitään. Ne asiat pitää kuitenkin viedä lääkärin kautta.

Voi näitä kirjotusvirheitä, edellisessä viestissä kirjoitin numasarjat, tarkoitin munasarjoja..

Nyt kassia pakkaamaan ja mökki-iltaa viettämään..ja herkuttelemaan

Halauksia kaikille ja hyvää huomista lepopäivää..heh heh, mitäs ne meidän muut päivät on....Oispa kalenterissa virallinen virikepäivä..toivoo viriketoiminnanohjaaja artesaani..

JUlia
julia | 16.5.2007 klo 16:02:35