Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Hei siskot!

Minä voin tulla rannalta mukaan soutamaan vasemmalle. Minulla siis leikattu oikea puoli. Viimeiset säteet sain kaksi kuukautta sitten ja nyt on kainalon alapuoli sekä leikatun rinnan alue turvoksissa :(. Turvotus tuli reilu viikko sitten tekemäni tehokkaan siivouksen jälkeen. Siivoaminen ei siis ole järkevää puuhaa, ainakaan reipas sellainen, joten olkaahan siivoamatta ihan hyvällä omallatunnolla ;).

Kehäkukka, toivon todella, ettet joutuisi kärsimään pahoinvoinnista/oksentelusta... Mietit myös tuota sädehoidon määrää kohdallasi, sinullahan poistettiin koko rinta koska primaarikasvainta ei löytynyt tutkimuksissa? Tuossa TYKS:n ohjeistuksessa puhutaan erikseen säästävän leikkauksen yhteydessä annettavasta sädehoidosta ja rinnan poiston jälkeisestä sädehoidosta. Eli koska sinulla on poistettu koko rinta, sädehoito on sen 25 kertaa. Minä sain myös säteitä 25 kertaa.

miu
-miu- | 15.5.2007 klo 17:37:41