Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveisiä onkologin luona käynniltä!

Huomenta täältäkin!

Odottelen taas nälkäisenä menoa ravinnotta labroihin. Mulle tuli ylimääräiset labrat loppukuun tutkimusten takia.
Maha toimii taas iloisesti=/Eilen vielä toimi kohtuudella, mutta yöllä vaihtui ripulivaiheeseen ja siinähän sitten hypättiin veskissä aamuyön tunnit. Kahvia ja ruisleipää tekee armottomasti mieli..vielä tunti, niin sitten ois niihin mahikset=)
Mun väsymys alkaa antaa varmaan pikkuhiljaa periksi. Nukuin vielä eilisen aika lailla mutta illalla pakotin itseni jo vähän kävelylle. Tänään aion jo ottaa savet esiin..päikkäreitten jälkeen.

Meillä oli eilen illalla mun miehen kanssa pitkästä aikaa hyvät keskustelut. Sanoin, että mulla on koko ajan sellainen olo, että elämä lipuu mun ohi, olen vain sivustaseuraaja. Kaikki muut jatkavat elämäänsä omilla tahoillaan ja mun elämä on pysähtynyt tänne kodin ja sängyn välille. Illalla kun väki on kotona, mut otetaan hetkeksi kyytiin ja taas seuraavana päivänä kaikki lähtee ja minä jään kellumaan johonkin..
Hän jaksoi kuunnella loppuun asti ja sanoi, ettei he varmaan kukaan osaa ajatella asiaa niin. Uskon, että nyt kun asiasta puhuin, ottavat minua enemmän "mukaan"elämään.

Tämmöistä tänne. Nyt lähden labraan ja sitten saa kahvia, nam!!

Halauksia ja vointeja kaikille!!!!

Julia
julia | 15.5.2007 klo 09:41:35