Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveisiä

Voi meitä:(

Jotenkin on nyt ihan paskaolo ja tosi kurjaa luettavaa noi taloushuoletkin. Vaikka minulla on sen suhteen helpompaa, kun lapset on isot ja toinen muutti jo pois kotoakin. Kotona on oltu nyt koko talvi eikä ensi kesäksikään ole suunniteltu mitään ihmeempää, joten en ole kauheasti kuluttanutkaan.

On se niin väärin!!#!! Kyllähän teillä pienten lasten äideilläkin on huolta tarpeeksi ilman sairaus- ja rahahuolia.

Minua stressaa tällä hetkellä tuo työkokeiluhakeminen, kun joka paikkaan saa papereita täytellä kauhean pinon, Kelan matkakorvaushakemukset on odottamassa, lippua ja lappua riittää. Jotenkin se lääkärinlausunto oli kova juttu, tiesinhän kaiken, mutta silti ne asiat tuohon paperille painettuna näyttää pahalta. Kaikki on niin epämääräistä ja kaikkea pitää anoa ja hakea eikä itse voi hallita elämäänsä enää ollenkaan.

Ajattelen teitä kaikkia, jotka vielä olette pahoinvoipia ja heikkoja sytoista. Eikä sädehoidoistakaan minusta nyt niin helpolla selviä varsinkaan jos on pitkä matka, 5-6 vkoa täytyyn reissata joka päivä hoitoihin. Minä olin kyllä aika väsynyt silloin tai siis silloinkin. Täytyisi varmaan lähteä kävelylle ja ottaa kaveriksi Yö, Hector tai joku jonka kanssa voisi laulaa samalla, niin kunto nousisi ja mielikin rauhoittuisi.

Lämpimiä ajatuksia ja voimahalauksia kaikille,
lähettää Santeri
santeri | 15.5.2007 klo 16:06:32