Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Re: Huomenet uuteen viikkoon

Heippa taas! Ja voimia kaikille syton kourissa kärvisteleville. Itse olen vielä hyvissä voimissa sen eilisen klo 9.00 annetun CEF:in jälkeen. Ei minkäänlaista pahoinvointia ole ilmaantunut. Ruokahaluja ei kyllä ole paljoakaan, mutta se ei haittaa. Taxojen aikaan niitä oli vähän liikaakin. Kävin pistättämässä sen Neulasta-piikin ja sen jälkeen olen leiponut sämpylöitä, tehnyt makkarakastiketta ison annoksen ja imuroinut huoneet. Vielä pitäisi jaksaa vessat siivota. Niin ja iltapäivällä tuohon lähelle tulee kirjastoauto. Käyn sieltä hakemassa jotain luettavaa. Lieneekö vielä vaikuttamassa se eilinen kortisoni-annos, joka annettiin tiputuksen yhteydessä, kun tuntuu riittävän tuota energiaa. Yleensä en näin paljon touhuile.

En vielä uskalla kovin riemuita tästä hyvästä olosta. Mutta te jotka olette saaneet CEF:iä, voiko se huono olo tulla vielä monien päivien jälkeen?

Yritän jotain suuhun pantavaa keksiä, ilmeisesti se syömättömyyskään ei ole kovin hyväksi näin sytojen jälkeen.

Palaillaan:))
Kehäkukka | 16.5.2007 klo 14:26:32