Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Huomenta täältäkin!

Salamatkustaja esittäytyy. Olen ollut pari viikkoa jäniksenä veneessänne ja nyt voisin kömpiä peiton alta piilosta vasemmalle puolelle soutamaan.

Löysin veneeseenne sattumalta pari viikkoa sitten, kun aloin ottamaan selville mitä on edessä. Kiitokset tähän astisesta matkasta, hyviä vinkkejä olen saanut tulevaan.

Oikeastaan se oli tuo Thunder, joka sai minut pois piilosta. Olen myöskin helsinkiläinen ja viime torstaina leikattu, osapoisto ja oikea kainalo. Jäin miettimään, olisitko Thunder, se kolmonen vaiko ykkönen? (Muillekin selvennökseksi, että tarkoitan leikkausjärjestystä, jos oltiin samassa paikassa.)

Minullakin hoidot odottavat juhannuksen jälkeistä aikaa, joten pitänee kerätä voimia ja lähteä hetikohta kävelemään vaikkapa kirjastoon, ennenkuin tytär, 12v, palailee koulusta.

Minustakin nuo voimahalit ovat ihania. Kotona meillä on vuosikausia annettu ja kerätty sylivoimaa... Niitäkin kaikille!
Pimpula | 16.5.2007 klo 10:58:42