Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Tervehdys kaikille keskustelijoille!

Tuskailen täällä kipeän kainalon kanssa - vasen rinta leikattiin viime torstaina. Uskaltauduin eka kertaa kurkkaamaan näitä keskustelusivuja; olen pikkuhiljaa sopeuttanut itseäni uuteen elämänvaiheeseen. No, nyt ainakin tiedän että kaikki on vielä edessäpäin ja kainalon kanssa voi kaiketi käydä melkein miten vain, voi tulla oireettomaksi mutta jäädä aika huonoksikin?!

Pyysin perheeltä 50-lahjaksi kannettavan tietokoneen; sain sen ja sitten vielä tän rintasyövän (mutta joltain muulta taholta). Mutta onneksi sain sen 50-v. lahjaksi enkä esim. 51-v. lahjaksi eli kiitos Helsingin kaupungille 50-vuotiaiden seulonnasta!!! Kannettava on nyt tosi hyödyllinen seura ja väline kaikin tavoin - aiemmin sai aina poikien kanssa tapella koneajasta.

Onhan tässä itkua riittänyt ja kaikesta päätellen sytohoitojen aikana sitä tulee vielä riittämään. Itkeä tirauttaa täytyi kuitenkin kun luin tätä palstaa tän päivän kirjoitusten osalta. Rohkeita naisia olette hankalissa elämäntilanteissa - toivottavasti itse jaksan teidän tavoin. Omat hoidot on vasta edessä heinäkuussa, nyt toivutaan ja valmistaudutaan henkisesti seuraavaan kierrokseen!

Mietin itselleni nimimerkkiä ja valitsin Ukkosen, koska nuorena likkana ratsastin sen nimisellä hevosella, joka oli minulle hyvin rakas. Se oli oikein itsepäinen elukka ja eli vanhaksi. Ajattelin, että haluan olla samanlainen: itsepäisesti pitää kiinni siitä, että tästä koitoksesta selvitään hengissä, vaikka ukkosen voimalla.

Voimia ja jaksinkia kaikille! Niitä voimahaleja, jota jotkut/joku keskustelijoista on käyttänyt - hieno ilmaisu!

thunder | 15.5.2007 klo 20:35:15