Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenet uuteen viikkoon

Hei ystävät! Taas uusi viikko alussa ja äitienpäivät vietetty. Eilen olikin oikein kaunis ja aurinkoinen päivä ainakin täällä Keski-Suomessa. Nyt on vähän pilvisempi päivä, mutta ihan lämmintä tuntuu olevan, kun äsken käveltiin kaupassa. Kävin apteekissa ostamassa Neo-Amiseptia, jolla voin puhdistella tuota näppyläistä kaljuani. Vähän tuntuu jo rauhoittuneen, mutta edelleen kutiaa ja on niitä pahkuroita. Ihmeen kauan ne pysyvätkin. Tuskin minun näpyt kuitenkaan kortsonin aiheuttamia ovat, koska ne tulivat vasta kaksi viikkoa taxo-tiputuksen jälkeen.

Äsken soittivat sytopolilta, että veriarvot ovat OK ja voin huomenna mennä siihen ensimmäiseen CEF:iin. Hb oli vähän matala 104, mutta muut arvot ihan hyviä. Johtuu varmaan siitäkin kun sain sen Neulasta-piikin. Vähän jännittää mitä on tulossa, kun tuon taxon kanssa jo tiesi mitä on odotettavissa. Onko Sinullakin Kevätmieli hb matalalla. Minullakin on normalisti hb 155 luokkaa, mutta nyt se on laskenut noin matalalle. En tiedä onko sillä osuutta, kun minulla on nuo vuotavat pukamat.

Verenpainetta en ole mittauttanut herran aikoihin. Minullahan on verenpainetauti ja siihen lääkkeet olleet jo yli 10 vuotta. Viime vuosina se on pysynyt ihan hyvällä mallilla, mutta en ole nyt jaksanut sillä stressata. Sairaalassa kun olen ollut se on mitattaessa ollut jopa hieman matala. Jotenkin tuntuu muut sairaudet nyt niin vähäpätöisilta, vaikka silloin kun tuo verenpainetauti todettiin, olin ihan paniikissa. Näin se ajatusmaailma muuttuu.

Minulla paino on pysynyt jotakuinkin samana. Välillä se jopa laski, mutta nyt on tullut takaisin housun vyötäröstä, jos sitä arvioi. En viitsi vaakaan menemällä mieltäni pahoittaa. Äsken vetelin 8 palaa pähkinäsuklaata ja luin hyvää kirjaa. Yleensä en syö paljon makeaa ja jossakin vaiheessa hoitojen alussa minua jopa suklaa erityisesti inhotti. Mutta ehkä kerran kuukaudessa sorrun tuollaiseen määrään suklaata. Minun heikkouteni on ihan rehellinen ruisleipä ja makkara. Kyllä niilläkin saa itsensä paisumaan.

Sinä Kevätmieli tulet perässä näissä CEF-hoidoissa. Kerron kokemukseni kunhan ensin käyn nauttimassa niitä myrkkyjä.

Kävin tuossa välillä puhumassa maratonpuhelun ja nyt ajatus katkesi. Kirjoitellaan taas kun muistuu mieleen jotain.

Iloa kaikille:))
Kehäkukka | 14.5.2007 klo 16:19:15