Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

: Re: Re: Re: Re: Re: Huomenet uuteen viikkoon

Minulla molemmat hormoonit est ja prog reilusti positiivisiä, paperissa lukee lähes sata %, mutta ei tarkkaa lukemaa.

Mamma-Mia musikaali on aivan ihana. Kävin joitain vuosia sitten miehen kanssa Lontoossa viikonloppumatkalla (=minilomalla) ja käytiin siellä se katsomassa. Minä varsinkin tykkäsin kun olen koko elämäni ollut ABBA fani ja lukeudun niihin edelleen.

Jos liittyy syöpäyhdistykseen (muistaakseni 17 e/vuosi), niin siihen tulee etuuksia löytyy täältä syöpäyhdistyksen sivuilta. Tulee muös se syöpäyhdistyksen lehti, mikä on tosi asiallista, hyvää ja ennen kaikkea ajankohtaista luettavaa, ainakin minun mielestäni.

Noi taksikortti jutut löytyy Kelan esitteestä, ehkä myös Kelan sivuilta. Tähän minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen kyllä lukenut niistä. Minulla on itselläni niin lyhyt matka, että kuljen julkisissa niin kauan kun jaksan. Täytyy pohtia sitten uudellee, jos jatkossa (nyt vasta siis yksi taxotere takana) voimat loppuu tai jos CEF:n jälkee iskee huono-olo jo heti tiputuksen jälkeen, niin eihän sitä ratikkaan ja bussiin uskalla tunkea...

Ei vaan nyt minunkin pitää mennä välillä vaakatasoon, kävin kävelemässä 30min ulkona ja nyt tuntuu, kun olis maratonin juossut.

MeriTuuli
MeriTuuli | 16.5.2007 klo 13:52:57