Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Melanooma ja syövän kanssa eläminen
Voi itku tätä elämän ironiaa!Samana päivänä tuli tieto nivusessa olevasta etäpesäkkeestä ja siitä että lääkis jäi 3 pinnan päähän.Jälkimmäinen on tällä hetkellä aika triviaali juttu,ehtii sinne myöhemminkin. Uusi etäpesäke olikin sitten ikävämpi juttu vaikka hoito ei nyt siitä toivottavasti muutukaan. Seuraavaksi otettaisiin mielellään vastaan hyviä uutisia...
Kiitos hirmuisesti kaikille tuesta,tulee kovin tarpeeseen ja Siina onpa ihanaa kuulla hyviä uutisia!!!Mulla edessä jo torstaina (NOPEAA) kainalon tyhjennysleikkaus ja samalla yrittävät saada myös nivusen imusolmukkeet leikeltyä pois. Itse leikkaus ei pelota,mutta mä tosiaan toivon ettei tulisi kauheasti hermovahinkoja siinä. Lääkärit sano et sellanen hermovamma mikä "normaalilla" ihmisellä menisi aika kivasti sen suurempia vaikeuksia aiheuttamatta olis mulle kuitenkin uran lopettava juttu kun heittokädestä on kyse...Kuulostaa tyhmältä miettiä tätä juttua urheilun kautta,uskon sen,mutta kun muuten en osaa ollenkaan stressata tota leikkausta niin ehkäpä siinä pitää pikkunen jännitysmomentti olla ilmassa.
Leikkauksen jälkeen alkaa interferonit ja interleukiinit.Olisi mukava kuulla ihmisten kokemuksia niistä,en oikeen tiedä mitä odottaa.Sivuvaikutuksia kuulemma voi olla paljonkin mutta toisaalta toiset taas selviävät "pelkällä" iltakuumeilulla. Sädetystä tulee kehiin siinä tapauksessa ettei nivusen imusolmukkeisiin päästä käsiksi.
Karju lenkkipolulle vaan kauniiden kinttujesi kanssa!!Mäkin juuri vetäsin hirveen agrelenkin ja totesin sen jälkeen laatattuani että ehkäpä tässä tosiaan on joku pikkusen vialla kun en yleensä ikinä oksentele.Juokseminen on aina ollu mulle terapiaa ja tekee niin hyvää nytkin,pitää vaan vissiin opetella kuuntelemaan kroppaa paremmin!
Niin juu ja se mun edellinen sairastelu ei ollu syöpää vaan epämääräinen lihaskouristusjuttu yhdistettynä aivoverenkiertohäiriöihin mikä vei TODELLA huonoon kuntoon,pisti pyörätuoliin ja sängyn pohjalle.Syy jäi vähän epäselväksi,söin parkinson-lääkkeitäkin pitkään ja muutenkin aikamoiset coctailit oli päällä.Nyt toi onneksi vaan huono muisto.Kuulemma huonoa tsägää eikä mitään tekemistä tän kanssa.
Voi kammotus mikä romaani tästä tulikaan!!!sorry!
t:kaikkea kummasteleva keskiyön pikajuna
- Melanooman seurantaHellä
- Re: Melanooman seurantaMichael
- Melanooman seurantaTuide
- Re: Melanooma ja syövän kanssa eläminenmidnightexpress
- Re: Melanooma ja syövän kanssa eläminenbreakthrough