Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Hipsun tilannekatsaus

Heips, vastaan tähän vanhaan keskusteluun, jossa olin viime vuonna mukana. Mulla poistettin siis reidestä 2,2 breslow melanooma ja sen lisäksi kahdeksan imusolmuketta. Kaikki oli ok ja kontrolleissa olen käynyt, eikä ole ollut kummempaa, kuin sitten nyt juuri kun tuntui että pääsee elämään taas normaalia elämää, niin lääkäri huomasi nivusessa sormin tunnistettavissa olevan imsolmukkeen. Sanoi ettei kannata huolestua mutta että otetaan ulträäni. No tietenkin olen nyt sitten lueskellut kaikkea ja alkoi jo hirvittää. Onko kellään mitään hyviä kokemuksia tästä? Onko ultra vain varotoimi? Jostain luin että melkein aina jos imusolmukkeen tuntee, siinä on syöpää. Sain myös soittoajan lääkärille, mikä minua ihmetyttää, kun luulin että ultrassa näkee saman tien miten siellä on asian laita??
Huolestunut Siina
Siina | 16.7.2008 klo 18:52:48