Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Melanooma ja syövän kanssa eläminen

Huomenta, Karju ja muut!

Olen harmistunut ja pahoillani puolestasi - saamasi kohtelu ei nyt ole ollut ihan tyydyttävää. Mutta meitä on niin moneen lähtöön - niin terveydenhoidossa kuin tällä palstallakin.

Olen Joannan kanssa aivan samaa mieltä siitä, että puhumattomuus ja ilmeisesti jonkinlainen tehokkuuden tavoittelu julkisella puolella (syövan) hoidossa ei johdakaan järkevään lopputulokseen. Omalla kohdallani monenlaiseltä sälhläykseslta olisi vältytty, jos minulle olisi alkuvaiheessa kerrottu, mitä aiotaan tehdä ja mitä ei ja miksi. Puhumattakaan, että olisi voitu aika halvalla lievittää sitä ahdistusta, jossa elät kun odottelet kotona kiireellisen lähetteen kanssa kutsua hoitoon useamman viikon.

Mutta haluan kuitenkin edelleen olla hyväuskoinen optimisti. Eivät ihmiset tahallaan ole ilkeitä. Jotkut vaan eivät kykene pahaa oloaan purkamaan siististi, vaan roiskivat sitä ympärilleen.

- M -
Michael | 8.6.2007 klo 08:32:07