Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Melanooma ja syövän kanssa eläminen

Hei M ja kiitos vastauksesta!

Huomenna on leikkaus jossa poistetaan ihoa ja vartijaimusolmuke. Sitten vain jännittämään että löytyikö mitään epäilyttävää. Leikkaus ei pelota, mutta tämä jatkuva odottelu on ihan tuskaa.

Minullakin on välillä kolotusta nivusissa...mutta enimmäkseen väärän jalan nivusessa joten olen pakottanut itseni ajattelemaan että se on vain psykologista. Kummassakaan nivusessa ei minun mielestäni ole turvonneita imusolmukkeita, vaikka en olisi niin varma että osaisinko ne tunnistaakaan.

Oli kiva kuulla että mitä sinulle oli sanottu ennusteista. Kyllähän se järkevältä kuulostaa että ennuste riippuu siitä kasvaimen syvyydestä. Minua huolestuttaa se että en ole lukenut kenenkään tarinaa, jolla kasvain olisi ollut yhtä syvällä kuin minulla (2,2mm).

Eipä tässä muu auta kuin mennä reippaasti leikkaukseen ja toivoa että pian voi taas mennä töihin niin saa muuta ajateltavaa.

Siina
Siina | 19.6.2007 klo 18:08:09