Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

1. kontrollikäynti takana

Heipsan! Niin se on Helsingin reissu tehty..

Tohtori totesi parantumisen olevan erinomaisessa käynnissä! Olen nyt siinä vaiheessa missä normaalisti ollaan vasta 3 kuukauden päästä,eli kun on kulunu puoli vuotta leikkauksesta. Kasvain on niin hyvin lähteny pienenemään. Näkö kuitenkin huonontunut jo nyt hieman ja lähitulevaisuudessa vaan jatkaa huononemistaan. Näkökenttä vaje syvenee(?). Mutta toi näkö juttu on aika pieni kaiken muun rinnalla.

Kysäsin sitten professorilta itseltään niistä metastaasi jutuista ja hän sanoi että 50%:LLA SAIRASTUNEISTA LÖYTYY METASTAASEJA 25 VUODEN SISÄLLÄ. Mitään kuolleisuus lukuja ei lähteny "arvailemaan". Mutta tietty jokaisen prosentit määräytyy sen mukaan milloin kasvain on havaittu ja miten iso se on ollut.

Ihanan kannustavaa oli lukea että täällä jo uutisia ooteltiin..

-Nanna-

p.s Tiltu: mulla myös oli jo kuukauden päästä mustelmat hävinny ja silmätipat kun sai lopettaa niin silmä palautui myös mustuaisen osilta liki normaaliksi. Yhä mun sairas silmä hieman punoittaa,muttei sitä kuulema muut huomaa kun mä..
nanna | 29.11.2006 klo 22:26:45