Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: MITÄ KUULUU?!

Hei Kaikki!
Minullakin on joskus noita kaksoiskuvia ja sitä ovat silmälääkärit kovasti ihmetelleet kun ei tuolla sairaalla silmällä edes näe (erotan valoa ja liikettä kuun sirpin muotoisesti) Minulla sädetyksestä jo neljä vuotta...

On tämä niin ihmeellinen ja moninainen tauti ettei millään pääse perille. Nyt minulta on saatu ainakin vähän painetta silmästä alemmas, mutta kipu ei ole mihinkään hävinnyt. Nyt tuntuu jo siltä, että viekää jo koko silmä, että tästä särystä pääsee. Onko kukaan muu joka kärsii paineen noususta ajatellut mikä sitä painetta voisi aiheuttaa/lisätä? Minulla on tullut sellainen mieleen, että kumartelu ja esim. lelujen kerääminen lattialta nostaa painetta. Olen päiväkodissa töissä ja tuota kumartelua ja tavaroiden noukkimista on ihan riittävästi päivän aikana. Tähän ei osannut paikallinen silmälääkäri vastata.

Mutta yritetään nauttia keväisistä päivistä ja auringon ensi säteistä! :)
Terveisin Puolivalot
puolivalot | 28.1.2010 klo 15:23:21