Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Tapaaminen

Tervehdys täältä kinoksesta ;-)
Kevät pitäisi alkaa tulemaan mutta nyt vasta tänne meille talvea tekee, lunta tulee enemmän kun sitä jaksaisi kolata.

Soittelin eilen ja tänään Hyksiin proffalle mutta vielä jäi asiani selvitys maanantaille. Paperini ei vissiin vielä ole saapuneet sinne ja ainakaan proffa ei ole niitä katsonut. Voi että alkaa ottaa päähän että tulikin suostuttua hänen ehdotukseensa käydä kontrollissa täällä. Siitä ei ole tullu kun mieli harmia kun joutuu kokemattomien ja tietämättömien kynsiin. Seuraavaa kertaa ei kylläkään tule, en anna piiruakaan periksi niistä Hyksissä käynneistä.

Tiltu: Kiva kuulla että sinun matkasi oli hieno vaikkakin kärsit siitä päänsärystä. Kyllä totisesti toivon että saisit apua siihen. Ja toivottavasti puolivalot myös saisit apua kipuihin.

En ole aivan varma että pääsenkö kuitenkaan siihen tapaamiseen,mieli kovasti tekisi.. Minulla vaihtui työpaikka ja tämä uusi työpisteeni on yhtä hullun myllyä (palvelutalo)niin en ole laisinkaan varma jaksanko lähteä. Minulla on kyllä siinä viikonloppu vapaa, mutta saas nähdä.

Hyviä vointeja itse kullekin! -Nanna-

nanna | 7.3.2008 klo 14:49:18