Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Harmitusta....

Mutta yksikin vuosi voi huonolla tuurilla olla liikaa... Mutta onneksi minulla raskauksien takia huomattiin aiemmin. Ja kun vaan tarpeeksi sitkeästi valittelin näköhäiriöitä jotka ei tän nuorimman synnytyksen jälkeen hävinneetkään kuten aiemmin oli tapahtunut.

Mä sain verikokeet omasta tk:sta ja yhtään ei oma lääkäri vastaan pistäny,katotaan ne ja sit jatkot. Omaa mieltä sekin jo rauhoittaa!

Aiemmin en tunnustautunut hermoheikoksi, enkä sitä vieläkään mahottoman paljon ole, mutta nyt tää koko melanooma homma alkaa vissiin mennä kunnolla jakeluun ja toinen juttu on että tieto lisää tuskaa..

Niin muistaakseni laitoin jossain yhteydessä et mun kasvain oli litteä. Se korkeus oli yksi niistä pahanlaatuisen kriteereistä,muita nyt en kyllä muista enää. (olisko ollu väri,korkeus,kaiku,koko..)

En tiiä miks Prof. antoi miettimis aikaa kun kuitenkin sanoi että samalla tavalla se täytyy hoitaa kuitenkin.

Suonikalvon melanooma mullakin majaili..

nanna | 2.2.2007 klo 23:20:17