Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Hyvää juhannusta kaikille!

Puolivalon vuoksi olen harmissani kun mitään apua ei tule mistään suunnasta. Onko tilanne vielä ennallaan tai pahentunut entisestään?

Nanna, varmaan näitä kaikenmoisia varjostumia ja palluroita ja 'tahroja' silmässä on niin moneen menoon, että vaikea niistä on selkoon päästä. Väliaikaisia muuntuvia häiriöitä aiheuttaa ainakin kuvaan kuuluvat solujäänteet. Hoidetun syövän takia solukkoa kuolee ja tämä 'haamusolujäänne' lasiaisessa on aikansa kunnes 'siivoutuu' pois.

Mun silmä punottaa ja verestää ja on kovin arka ja särkee. Ja niin kuiva. Kostutan minkä kerkiän, mutta nahka(siis luomi) tuntuu tarraavan kiinni. Sarveiskalvolle on kuivuuden takia kehittynyt haavaumia ajat sitten ja tällä menolla ne vaan pahenee. Kuivuus aiheuttaa omat kurjat tuntemuksensa. On tietty kuin täynnä hiekkaa.Ja altis tulehduksille. Mutta mitäs pienistä valittamaan. Kuhan näkisi selkeästi....
Selkäni takia sain passituksen neurokirurgille ja magneettikuvaus olisi tarpeen. Mitäköhän sieltäkin löytynee...
murmur, ei ole asiat hyvin taaskaan, mutta töissä on kitkutettu väkipakolla pinnistellen, mutta työpaikan vaihto alkaa selvitä.

Tänään alkoi kuitenkin kesäloma ja huomenna lähdetään ystäväperheen mökille jonkinlaista juhannusta viettämään. Mielessä pyötii kuitenkin enkelipoikani, hänen syntymäpäivänsä on kohta ja tänä kesänä olisin laittanut hänelle rippijuhlat...
No ensi vuonna sitten tytölleni kuitenkin...

Hyvää juhannusta itse kullekin ja parempia vointeja.
tiltu | 22.6.2007 klo 00:16:07