Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: MITÄ KUULUU?!

Hyvää kuluvaa vuotta kaikille!
Meidän ketjussa on ollut hiljaista... muutaman kerran olen käynyt täällä katselemassa ja lukemassa muitakin juttuja. Ilmeisesti on hyvä kun ei tule uusia viestejä siitä voisi silloin päätellä, että asia ovat suhteellisen hyvin kaikilla ainakin näin toivon.

Minulla vuosi alkanut ihan samanlaisena kuin miten viime vuosi loppui. Tänään jouduin käymään silmäpolilla näyttämässä silmääni kun silmänpaineet taas huitelee yli 30. Sain kolmannen painetipan käyttööni ja nyt yritän sitten sen avulla jotain tolkkua saada tuohon silmään. Hullulta tuntuu aina vaan lisätä näiden tippojen määrää, mutta kait se sitten näin menee. Miten teillä muilla? Onko teidän silmänpaineet nousseet ja mitä hoitoja niihin saatte? Minulla tipat Travatan, Betoptic ja nyt uusi on Oculogtt Azopt.

Silmä punoittaa ja kipuilee yhä edelleen ja ei niistä varmaan sitten erilleen pääsekkään. Kokeilin silloin ennen joulua niitä hermokipulääkkeitä silmän kipuun, mutta niistä ei ollut mitään hyötyä ja lopetin niiden syömisen.
Olen monesti miettinyt minkä vuoksi silmä on näin kipeä ja mistä ne kivut johtuvat. Tänää juttelin asiasta myös lääkärin kanssa ja yhdessä yritimme miettiä mistä esim. tämä paineen nousu johtuu... voisiko siihen olla syynä kumartelu (työskenetelen päiväkodissa) vai mistä tämä paineiden heilahtelu johtuu. Onko teillä tästä asiasta kokemuksia/tietoa?

Mukavaa kevään odottelua kaikille!
terv. Puolivalot
puolivalot | 19.1.2010 klo 16:39:24