Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: MITÄ KUULUU?!

Hei Iiris,

kiva kuulla sinustakin. Ja erityisesti että silmäsi voi hyvin.
Minäkin yritän koko ajan jättää nämä asiat taka-alalle, mutta vaikeaahan se on kun jatkuvasti on vaivaa ja huolta. Tammikuussa operoitiin kaihi ja siitä seuranneet komplikaatiot ei ole vieläkään takana. Edelleen syön Prednisolonia, nyt on uusi yritys laskea annostusta. Kortisoni on jo 40 mg:sta 20 mg:ssa, mutta silmä taas oireilee kurjasti. Ensi kuussa on kontrolli iriitin ja nesteilyn suhteen omassa sairaalassa. Viime Hesan käynti meni kivasti kuten tuossa aiemmin kerroin, mutta totuus paljastui vasta myöhemmin. Vasta kun luin kotiin tulleen epikriisin, tajusin että mun kasvaimeni mitat oli hiukan kasvaneet edellisesti korkeafrekventtisestä ultrasta. Syksyllä sitten kontrolloidaan ja siihen asti asia pitää vaan yrittää unohtaa. Mä olen tosi kypsä tähän jatkuvaan lääkemäärään ja lääkärissä juoksuun. Ehkä koska odotin jotenkin ongelmien loppuvan tuohon kaihileikkaukseen, mutta toisin kävi ja asiat vaan paheni. Ja kun on muutakin sairautta ja murhetta kasautuu nämä turhautumat helpommin.

Mutta eteenpäin vaan nokka tuuleen ja hymy huuleen...
Kesästä yritetään ottaa ilo ja ihanuus irti.

Kaikille kohtalotovereille huolettomia päiviä , kirkasta näköä ja terveyttä ja suloista suvea!!!!!!!
T.tiltu
tiltu | 7.6.2009 klo 22:07:47