Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tapaaminen

Minulla on silloin perjantaina töitä eli minun sopii tulla Helsinkiin lauantaina jos saadaan porukkaa kasaan. Ymmärrettävää, ettei kaukaa kaikki jaksa tai voi tulla.

Kurja, ettei puolivalot sun kipuihin löydy/ole löytynyt selvää syytä. Minulla on nyt noiden rankavaivojen suhteen parempi vaihe. Lepo ja lääkitys avittanut. Nyt yritän taas alkaa vahvistaa lihaksiani ja toivon, ettei se ärsytä spinaalikanavan ahdasta kohtaani kaularangassa jälleen ja tee minua jälkeen kipuilevaksi ja sairaammaksi. Puutuiluja ja tuntohäiriöitä vielä on, mutta vähemmän. Kulumia on siellä ja täällä ja juuriaukkojen ahtaumia myös. Ei noista oireista silloin irti pääse. Työterveyslääkäri kirjoitti juuri B-lausunnon, ehdottivat mulle yksilöllistä kuntoutusta. Pitäisi ottaa hommaksi tehdä hakemus KELAlle.

Iriitista... välillä tuntuu silmä hiukan paremmalta, mutta toisinaan tuntuu ihan samanlaista kipua ja tunnetta. Kontrolli on mulla tuossa huhtikuun alussa vielä omassa sairaalassa ennen Helsingin syöpäkontrollia. Välistä tuntuu, että kaikki olisi helpompaa kun ottaisivat pois koko tuon sairaan silmän...

Rauhaisaa pääsiäistä kaikille. Meillä se menee tässä pääsiäispiinassa kun eletään poikamme kuoleman kolmatta vuosipäivää. Raskas mieli, sydän täynnä ikävää ja kaipuuta.
-tiltu-
tiltu | 21.3.2008 klo 18:12:02