Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tippoja,tippoja..

HEI kaikki!
Kyllä se totta on Nanna että tipat maistuu suussa. Minullahan on mennyt vatsa niistä pilalle. Närästää ihan pirusti ja kohta ei kärsi juoda tai syödä mitään. Mutta se siitä.

Kurssi johon olen nyt tulevalla viikolla menossa on sellainen kuin syöpä ja työ kurssi. Kuntoutus on tarkoitettu työikäisille jotka ovat sairastuneet syöpään ja ovat palanneet töihin tai palaamassa. Tänä vuonna ei ollut yhtään kuntoutusta tai sopparia joka olisi järjestetty silmäsyöpä potilaille. Kelalta kyselin tätä ja he vastasivat että tälläinen kurssi on kerran järjestetty ja se ei ollut suosittu. Mikä johtuu tietenkin sairastuneitten korkeasta iästä.

Uutta aikaa syksylle ei ole tullut minullekkaan, mutta minä käyn siellä jo maaliskuussa uudestaan.En vain tiedä miksi, mutta olen siitä tosi tyytyväinen, että pääsen käymään.

Pidän Tiltulle peukkuja maanantain käyntiä varten. Laittele vaikka tekstiviesti mitä kuuluu.

kirjoittelen sitten kuulumisia parin viikon kuluttua millainen kuntoutus oli...
Terveisin Puolivalot
puolivalot | 27.10.2007 klo 20:36:00