Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

MITÄ KUULUU?!

Onpa meidän palstalla ollut hiljaista.. Itse tosin piti kirjautua uusiksi kun en muistanu salasanoja ym.. Eli olen kirjoitellut nimim. NANNA.

Helsingin reissu on taas tehty, 2,5v tarkastus. Asiat kohdallani ihan ok, silmässä epiteelipumppu tosin renkkaa ja se aiheuttaa nesteen kertymistä verkkokalvon taa ja kun se neste on verensekaista niin sinne jää rasva kertymiä jotka on sitten joskus todennäköisesti poistettava. Mutta Proffa antoi ymmärtää että siihen operaatioon on aikaa. Sen rasvakertymän itse huomaan ainoastaan sillä että sellainen suttu kohta on aamuisin sairaan silmän yläkulmassa ja sekin häviää päivän aikana. Näkö on taas hieman huonontunut, mutta kaihea ym ei ole.

Kiva oli tiltu sua taas nähdä, miten sulla oli asiat? Minulle tuli jo kiire tyttöni luo niin en malttanut enää jäädä odotteleman.. En ole kuullut sinusta niin oletan että kaikki on hyvin?!

Aurinkoista kevään odotusta kaikille!!

mimmu alias nanna
mimmu76 | 12.4.2009 klo 22:34:37