Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Silmämelanooma

Hei kaikki.
Kyllähän se pisti hieman miettimään noi metastaasi jutut,tieto lisää tuskaa.. mutta lääketiede kehittyy valtavin harppauksin koko ajan,joten voi olla että toi on jo vanhaa tietoa. Ja tosiaan jokaisen täältä on lähdettävä ennemmin tai myöhemmin..

Itse olin katkera välillä, kun minulla oli käsitys että tää on vanhempien ihmisten sairaus, että miks juuri minä. Minä jolla on elämä edessä,3 pientä lasta (4v,3v,10kk),paljon nähtävää ja annettavaa. Aikuinen mies pärjäis ilman minua mutta lapset ei.Itsekkäästi ajattelin, että vaikka kuin jokainen elämä on yhtä arvokas, niin eikö joku vanhempi ihminen olis voinu saada tätä,jolla jo isot lapset,muitakin sairauksia ja joka olis jo muutenkin "valmiimpi" lähtemään täältä. Mutta tulin siihen tulokseen että periksi en anna ja minun päivät ei voi vielä olla täynnä!! Ei tätä sairautta tietenkään kenellekään toivo,iästä,sukupuolesta tai mistään muustakaan syystä!!!!!

Minulla on ensimmäinen kontrolli hyksissä viikon päästä,eli levyhoidosta on nyt se 3kk:tta. Hieman se pelottaa, valopallot tuli takaisin,tuntuu että sokea alue silmässä vain suurenee,silmää "kaihertaa" aivan kuin joku siellä luomen alla hankaa,säteilylevy oli vain sivunnut kasvaimen taka osaa joten liekö saanu tarpeeksi säteilyä... ym

Kaipaan fakta tietoa, kuten Tiltukin,joka asiasta. Vaikka se kuin musertavaa olisikin. Voi sitten olla entistä onnellisempi että kuulun siihen onnekkaaseen ryhmään joka on selvinnyt tästä.

Kaikkea hyvää toivottaen Nanna

nanna | 18.11.2006 klo 10:24:03